Avdelinger i A2G friluftsbarnehage

Våre avdelinger er Nordvest og Sørøst, som holder til i Blådalen 37 + Bris, som holder til i Blådalen 35. Barnehagens administrasjon holder til i Blådalen 35 sammen med øvrig ledelse i A2G.

Avdelingene våre er delt inn i to mindre grupper, med barn fra 0-3 år, og fra 3-6 år. Vi har faste voksne sammen med hver gruppe.

Hver gruppe har store, lyse lokaler med 2 lekerom i tillegg til avdelingsrommene. Uteområdene våre er kuperte og vi har også egen kjøkkenhage.

I skogen vår, som er eiet av A2G, har hver avdeling sitt eget boltreområde. Her blir det laget mat på bål - og alle aktiviteter vi kan gjøre inne, kan vi også gjøre her.

Du finner mer informasjon om hver avdeling i årsplanen vår, under fanen Viktige dokumenter.

Hver uke samles førskolebarna til felles førskolegruppe. Vi har ulike prosjekter gjennom året, med fokus på at barna skal skape gode relasjoner til hverandre, bli trygge på egen selvstendighet og sammen bidra til å skape gode opplevelser sammen.